Adjiedj Bakas’ Communicatietrends
Adjiedj Bakas
Communicatie
trends

Trending Trends

papieren

Ondernemers, stuur je klanten gewoon weer papieren post

Hoe effectief een goede e-mailmarketingcampagne ook kan zijn, met een papieren mailing val je pas echt op. Juist omdat e-mail zo veel gebruikt is en online één grote afleidingsmachine is. Grijp weer naar een ouderwetse verkoopbrief, kleurige brochure, envelop met bobbel en aanbiedingsfolder en extra aandacht is je deel. De 6 voordelen van papieren marketing […] Lees verder

Tips voor een netwerkpitch waar je overal mee aan kunt komen

Als ondernemer ontkom je er niet aan om te netwerken. Of je nu een eenmanszaak hebt, een metaalbewerkingsbedrijf met 40 man personeel of een starter bent. Ook als je bakker of slager bent moet je netwerken, bijvoorbeeld in een ondernemersvereniging, op een bedrijfsbeurs of op een netwerkborrel. Bij dat netwerken verkoop je jezelf en je […] Lees verder

De 7 simpelste en snelste tips om te scoren met social media

Ook al heb je als ondernemer of marketeer geen of weinig ervaring met social media, je kunt er snel goede resultaten mee boeken. Je hoeft maar enkele grondbeginselen onder de knie te krijgen. Welke 7 dat zijn lees je hieronder. Online marketing is geen moeilijke wetenschap maar een kwestie van doen, gezond verstand en een […] Lees verder

Klantervaring

De 7 regels voor een optimale klantervaring

Klanten aantrekken en vervolgens vasthouden is een van de grootste uitdagingen voor elke ondernemer. Als bedrijf kun je daarom je klanten maar beter een koninklijke behandeling geven. Zo voelen zij zich gezien en maak je het verschil met de concurrentie. Daarvoor kun je in de leer gaan bij een hotel. In één zin: zie je […] Lees verder

merkbeloften

Waarom jij ook je merkbeloften op je website moet zetten

Neem je klant- of merkbeloften uitdrukkelijk op in je website. Maak er het liefste een rijtje van 5, 6 of 7 beloften van. Een verwijzing naar ‘De 6 beloften van [bedrijfsnaam]’ klikken mensen graag aan. En ze werken ook positief voor jezelf en je medewerkers. Hieronder lees je in 9 punten waarom uitdrukkelijke merkbeloften ook […] Lees verder

Opvallende politici winnen vaker bij verkiezingen

“Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg”, is een gezegde dat voor politici niet op lijkt te gaan. Elk land heeft zijn opvallende, spraakmakende politieke figuren die – bijna zonder uitzondering – op heel wat stemmen kunnen rekenen. Omdat kiezers ze kennen, omdat ze sympathie opwekken, omdat ze lekker dwars zijn, omdat ze anders zijn of om de traditionele politiek […]

Lees verder